Isäni oli ilmoittanut Ritan (Ruunajoen Ritan) Mäntsälän koiranäyttelyyn viime sunnuntaina. Vielä lauantaina hän ei tiennyt, jaksaakohän viedä Ritan näyttelyyn. Hän yritti saada minut handlaamaan Ritaa, onneksi mulla oli muita menoja .

Soitin sunnuntaina isälle ja kysyin miten meni. Rita oli saanut H:n joka on minun mielestäni ihan ok saavutus ja se mihin isäni olisi tyytyväinen. Olin väärässä..Isäni olisi halunnut punaisen nauhan. No, parin viikon päästä isäni vie Ritan Sipoon näyttelyyn. Toivottavasti Rita saisi sieltä punaisen nauhan vaikka H:kin riittää näyttelytuloksena jotta pääsee ajokokeissa "eteenpäin".

Marcoa on myyty jonnekin Haminaan. Olkaa siis varovaisia jos liikutte sielläpäin. Jos kohdatte TVG-434:n niin muistakaa ettei se enää ole mun autoni. Voitte jatkossakin moikata sitä, niin uusi omistaja ihmettelee varmaan mistä te tunnette hänet.

Tänään koirat olivat kahdestaan yli 8 tuntia. Olin jo ehtinyt puhua yhdelle työkaverille, miten saan syyttää itseäni jos Iksu syö jotain poissaollessani. Mun pitäisi tietää etten saa jättää mitään esille kun lähden töihin. Työpäiväni aikana Iksu oli popsinut jotain mitä on aika vaikeata pistää piiloon kaappiin: rottinkituolista jotain rottinkisia kiinnitysviritelmiä "jalasta". Heit kun aukasin ulko-oven, huomasin rottinkipaloja lattialla. Luulin että Iksu oli syönyt hedelmäkorin, joka aina on ollut kirjahyllyn alatasolla. Olin väärässä. En tiedä mistä Iksu oli saanut päähänsä syödä rottinkituolia. Voiko tämä johtua siitä että Ada yleensä makaa tuolin takana??

Älkää huolestuko. Vaikuttaa kuitenkin siltä ettei Iksun metkut loppuu vaikka hänen juoksunsa ovat alkaneet. Näyttää siltä että hän on jo kiehtonut lähipiirin pojat pikkusormensa ympärille.