Olen lenkeillä huomannut että Ada ihan selvästi haluaa että Ikistä tulisi paimenkoiraa, tai ei ainakaan noutajaa. Jos heitän Ikwilille lumipallon tai kävyn ja hän hyppää ottaakseen kopin tai juoksee sen perään, Ada rupee komentamaan tai jahtaamaan Iksua. Meidän perheeseen kun ei noutajia haluta. Ne ovat jotenkin niin ärsyttäviä.Mutta niinhän Iksukin on. Nauru

Eilen sain häkin laitettua autoon. Kiitos Tuija ja Krista avuista. Olin maanantaina säätänyt häkin mun ottamien mittojen mukaan, häkkiä piti kuitenkin lyhentää jotta sai takaluukun kiinni, joten oli löysettävä ruuveja. Tänään sain kaikki ruuvit kiristettyä ja häkin köytetty paikoilleen. Jätin työkalut autoon jos vaikka jokin ruuvi on irti ja sitä pitää kiristää. Aamulla tytöt kävivät kokeilemassa häkkielämää. Toistaiseksi kaikki hyvin.

Huomenna Iki pääsee koeajelulle häkissä. Aion mennä hänen kanssa näyttelytreeneihin, jos vaikka siitä tulisi näyttelykoira.

Delta-Auto Kotka myyvät nyt Marcoa hintaan 10 900 € eli saavat 1 400 euroa voittoa.Ovatko tarkistanneet turvavyöt?? Vosiko joku käydä katsomassa sitä ja raportoida mulle?? En itse kehtaa...

Tänään Delta-Auton automyyjä soitti mulle ja kysyi olenko tyytyväinen Kiaan. Toistaiseksi olen.