Ikwilillä on ollut juoksu joten harrastaminen on jäänyt muutamamksi viikoksi. Kuvittelin että juoksujen aikana mulla olisi ollut enemmän aikaa tehdä kotityöt. Olin väärässä joten meidän kämppä on vieläkin sotkuinen ja kotitöitä pitäisi tehdä. Ehkä treeneissä käynti saa adrenaliinin virtaamaan ja muutkin asiat tulee tehty.

Kävimme kuitenkin viime lauantaina hakuilemassa. Ikwil oli viimeisenä ja tarkoituksena oli tehdä valmiita ukkoja. Viime hakuilusta oli kuitenkin varmaan melkein kaksi kuukautta joten kesti vähän aikaa ennen kuin neiti muisti mitä piti tehdä.

Ekalle ukolle lähetyksessä Ikwil jäi keskilinjalle pyörimään, otti kapulan suuhun ja tarjosi sitä mulle. En huomioinut häntä...Toisella lähetyksellä sama juttu. Ukko tuli haamuilemaan jonka jälkeen IKwil muisti mitä oli tekemässä.

Ikwil lähti toiselle ukolle ihan hyvin kunhan ehti p.skalle ennen sitä. Ukolla Ikwil otti rullan suuhun ja oli tulossa keskilinjalla. Kävi vielä pari kertaa ukolla niin kuin näyttämässä että rulla on suussa ennen kuin tuli mun luo.

Kolmas ukko sujui sitten ohjekirjan mukaisesti.

Palautteena sain että mun pitää vaatia että Ikwil tuo rullan minulle. Toistaiseksi hän on tuonut ihan nätisti sivulleni ja sitä pitää siis jatkossakin vaatia. Toinen muistettava asia on että en saa huomioida Ikwiliä jos hän rupeaa pelleilemään rullan kaa, sillä vääräilmaisua voi jossain vaiheessa ilmestyä eikä niitä saa mitenkään palkata. Eli jatkossakin mun on oltava tarkkana kuin porkkana.

Mietityttää vieläkin miten ihmeessä voisin pysyä Ikwilin vauhdissa kun lähdetään näytille.