Aamulenkillä menetin hermoni totaalisesti. Molempien koirien oli ihan pakko haistella kaikki paikat emmekä eteneet yhtään eteenpäin. Lähdin töhin ja palasin n 2½ tuntia myöhemmin. Kotona minua odotti taas sotku.
Sohvapöydältä oli napattu Sotkan ja RobinHoodin mainokset. Niitä oli luettu perusteellisesti. Samassa pinossa oli myös jonkun ehdokkaan kunnallisvaalimainos, mutta sitä oli jätetty rauhaan. Joko Ikiä ei kiinnostanut k.o. ehdokas tai sitten hän päätti säästää mainoksen minulle jos vaikka äänestäisin sitä naista.
Samalla oli revitty pissapaperit ja pissat olui tehty lattialle.
Olin kotona pari tuntia, tarkistin 8. lk matikankokeet ja söin. Ennenkuin lähdin takaisin töihin, vaihdoin kuivat pissapaperit.
Kun tulin taas kotiin n 3 tunnin jälkeen oli pissapaperit viety kielletylle sohvalle ja pissat oli tehty rottinkituolin alla olevalle matolle. En tiedä mitä mun pitäisi tehdä.Olis kivaa tietää mitä tapahtuu ekaksi. Repiikö Ikwil paperit ensin vai käykö ensin pissille?

Tuija soitti lähdetäänkö heidän mukana ulos. Ada päätti että lähdemme. Vähän ajan päästä alkoi satamaan eikä mitään tihkusadetta vaan kunnon sadetta. Kotiinpalattua olimme kaikki läpimärkiä. Koirin piti tietenkin kuivatella itsensä, ja senhän tekee parhaiten minun sängyssä.

Näkötesti: missä koira luuraa?
1984774.jpg

1984813.jpg
Tytär ja äiti kuivausprosessin jälkeen.

Illalla Ikwil teki vielä pissit paperille. Olin itse makkarissa koneella ja
 Ikwil oli ehkä n 10 minuuttia sitten ollut ulkona terassilla. Ulkona satoi joten sinne ei voinut tehdä pissat.