Tänään kun menin töihin olin hyvällä tuulella. Aloitin vasta klo 10 joten olin saanut nukkua pitkään. Tietenkin heräsin jo klo 7.30 mut ei se haitannut kun sain keittää kahvia ja lukea Hbl ihan rauhassa. Pikkulinnut olivat löytäneet heidän uuden "lintulautansa" ja monta varpusta ja talitinttia parveili sen ympärillä. Yöllä oli satanut vähän lunta. Eiliset agilitytreenit olivat onnistuneet erinomaisesti. Aamulla ei haitannut vaikka autoni oli likainen eikä se tosiasia että muutaman päivän jälkeen minua suututtaa kun pikkulinnut ovat paskonneet mun terassilleni.
Mutta mielentilani muuttui kun olin ollut vähän aikaa töissä. Kukaan ei sanonut tai tehnyt mitään erikoista mut huomasin itse että en ollu enää niin hyvällä tuulella. Jostain kumman syystä aloin kuikutella. Alamäki jatkoi kun mun piti käydä ostamassa mustetta monitoimilaitteeseeni. Sitä merkkiä ei tietenkään löytynyt mistään kaupasta. Oli ihan pakko ostaa gore-tex jalkineet kun en saanut sitä mustetta.

Kun pääsin kotiin tein hirvenlihanameja Adalle. Toivottavasti ne maistuu intti-valiolle! Muistin että printterimustetta voi myös ostaa netistä...

Illalla kävimme vielä naapuripimujen Tuijan ja Åsan kanssa tekemässä aika pitkän lenkin. Se piristi meidät ja jaksoin taas tehdä vähän töitä. Toivottavasti huominenkin alkaa samalla tavalla kun tämä maanantai.