Yö oli sujunut rauhallisesti. Aamulla ei löytynyt yhtään lätäkköä tai kikkaretta lattialta.

Sillä välin kun olin poissa n 5 tuntia, Ikin energia oli varmaan loppunut. Eteisen lipaston päältä löytyi onneksi lisääenergia. Olin jättänyt avamattoman paketin sormiparistoja siihen ja nämä Ikwil oli tänään löytänyt. Jokaisesta paristosta löytyy nyt pari hampaanjälkeä. Toivottavasti paristot voi käyttää.

Lipaston päältä oli myös löytynyt mun kulunut punainen von Dutch-lippis. Ikwil on taas vaihtamassa ammattia, nyt sunnitteilla on selvästi muotisuunnittelija sillä lippiksen lippa on tuunattu uuteen uskoon. Onneksi paristot olivat merkiltään Rainbow eli Ikwil ei jaksannut tuhota muuta tänään. Huomenna hän varmasti jatkaa, enkä mun varmaan tarvii piilotta ne muut esineet jotka ovat lipaston päällä? Eihän salamakaan iske kahdesti samaan paikkaan...

Kävin vihdoin tänään ostamassa kehyksen kummityttöni Matildan (5 v.) maalaamalle omakuvalle. Pistin sen sitten makkarin seinälle. Jos Matildasta tulee tunnettu taiteilija, mulla pitäis olla tallessa teos hänen aikaisesta tuotannosta.
2033724.jpg