Wappu on tältä vuodelta ohi.
Kesäkelit saapuivat viikolla Suomeen.
Tänään vein Adan Tykkimäen parkkipaikalle minne Adan kasvattaja, Mari, ja hänen aviomiehensä tulivat hakemaan Adan heille. Ada oli pakannut yhden pedin, ruokakuppinsa, vähän Nutroja, Tassunkeksejä, Dentastixiä ja yhden mun vanhan t-paidan mukaan. Toivon että t-paidassa on mun hajuni joka ehkä lohduttaa Adaa jos kasvattajan muut koirat kiusaavat Adaa.

Vaikka tämä Adan pennuttaminen oli mun ehdotus, niin voitte kuvitella miltä minusta tuntuu. Voin sanoa että olen ainakin huolella puhdistanut kyynelkanaviani näitten viimeisten päivien aikana. Ei ois ihme jos mulla on nestevajaus. Minähän itken vaikka jätän Adan viikoksi esim. Lotan luokse. Tiedän että kasvattaja pitää hyvän huolen Adasta eikä Ada oo ollut ihan maailman ihanin koira viimeisten päivien aikana.
1519461.jpg
Upside-down Ada tänään ennenkuin lähdimme kotoa. Hän ei nähtävästi kauheesti stressaa.

Nyt kun olen vähän aikaa istunut koneella makuuhuoneessa, olen jo ainakin viisi kertaa kuullut kuinka Ada on noussut ylös ja on tulossa katsomaan missä mamma on. Olen melkein ehtinyt vastata hänelle että olen ihan kohta tulossa olohuoneeseen eli makaa sinä vain siellä.

Ada on viikolla tyhjentänyt varastona eli syönyt vanhat luut pois alta. Tämähän vois johtua siitä että rouvalla on ollut nälkä tai siitä että hän varmaan on aistinut sen että sillä välin kun hän on poissa niin ainakin Åsa tulee käymään mamman luona, ja Åsa on tunnetusti aika ahmatti.

Mari kertoi että joku Ruotsista oli jo ollut kiinnostunut Adan&Börjen pennuista. Mari oli sanonut että hän voi kääntyä minuun jos haluaa tietää enemmän Adasta. Marin ruotsintaito ei kuulema riitä siihen että hän kertoisi Adan hyvät (ja huonot, onko niitä edes) puolet. Sanoin tänään Adalle että hän vois opettaa ruotsia Marille.

Lisäys: Mari soitti ja kertoi että Adan on jo ihan hyvin sopeutunut hänen koiralaumaansa. Siellä kuulema makaa heidän pihallaan ja seuraa muita.Täällä oli puhelun aikana oudon hiljaista.
 
Ihme kyllä löytyi vielä muutama kyynelpisara. On vissiin pakko kohta lisätä sitä nestemäärää ennenkuin kuivun ihan kokonaan.