Adan käytös on muuttunut vielä oudommaksi. Nykyään liikumme n 200 m päivässä ja sitäkin silleen että joko vedän koirani perässäni tai sitten joku koira naapurista houkuttelee Adan liikkumaan. Googlasin netissä tiineyden ensioireita ja löysin mm seuraavat väitteet:

"lenkkeillessä aivan mato, ei oikein liikkunut mihinkään. Tuijotteli silmissään lehmän katse.!
"Halusi olla yksinään ja vain nukkua. Tuijotteli kaukaisuuteen ns. lehmämäinen ilme silmissään."
"mutta heti astutuksen jälkeen neiti muuttui "raskaaksi". tyytyväinen ja rauhallinen ilme, ruokahalua välillä on, välillä ei. hellyydenkipeä, mutta jos väärään aikaan menet taputtelemaan, kertoo fifin ilme kyllä kaiken:"näpit irti, olen raskaana!" lenkillä vedän perässä kuin pölynimuria, mutta välillä taas reuhaa jalon kanssa kun pieni pentu. eli, mielialat vähän niinkuin heittelee.."

Allekirjoitan edelliset väitteet!

Ada on lihonnut n 3 kiloa. En väitä että extrakilot johtuisi vain "pennuista", luulen että pitäisimme liikkua enemmän. Minua ottaa päähän kun Ada ei halua kävellä. Eihän se auta että pakotan Adan lenkille.

Tänään aamulla Ada oksensi kun olimme lenkillä. Merkki aamupahoinvoinnista tai siitä että olin ehkä kiskonnut koiraani perässäni?

23.4 käymme ultrassa eli sen jälkeen tiedämme onko Ada tiineenä vai ei. En vaan tiedä miten jaksan odottaan niin kauan. Olen melko varma että Ada on tiineenä, mut voi olla että olen väärässä.

Börjen tyttöystävä numero kaksi oli viime viikolla käynyt ultrassa. Eläinlääkärin mukaan Santran masu on pentuja täynnä.