På måndag 16.4 var jag på jobb, men eftersom armen fortfarande var sjuk, uppsökte jag läkare på tisdag. Armen röntgades och ingenting var brutet och armen var på rätt plats. Trots det fick jag sjukledigt månaden ut. Skulle nog mycket hellre vara på jobb, men vad kan man? Var på fysioterapi i veckan och den behandligen skall fortsätta flera gånger.
Vi borde ha varit på agility-tävlingar på lördagen, men var tvungen att inhibera dem pga armen.

Ada har m.a.o haft en tung period då jag varit hemma. För att få något annat att tänka på så åkte vi hemhem på lördagen. Jag besökte Jessikas på söndagen och lämnade Ada hemma med min pappa. Ada hade nästan hela tiden sovit medan hon inte kan ta det lugnt om min pappa åker iväg nånstans. Verkar lite som om hon mera skulle vara hans hund än min. Detta kan delvis bero på att han ger mera godheter åt henne än vad jag gör.

På måndag åkte vi till Lottas. Affe hade gjort två par agility hopphinder åt Ada. Ada testade dem på deras backe och de gick bra att hoppa. Efter besöket i Saxby återvände vi till Kotka. Ada var så trött efter det förlängda veckoslutet att hon bara sover.