Kävin tänään aamulla pesemässä suurimman osan mun pienistä matoista. Tyypillistä kyllä, heti kun pääsin takaisin kotiin, huomasin yhden maton ulkorapulla ja sitä en sitten saanut mukaan pesukeikalle. Toivottavasti saan vielä tämän kesän aikana houkuteltua jonkun mukaan mattolaiturille pesemään mun isoja mattoja. En  yksin uskalla käydä pesemässä niitä. Ne ovat niin painavia että en jaksa nostella niitä mihinkään. Ihan kivaa olis huomata että matto on uppoamassa tai seilaamassa kohti Varissaarta.

Kohta mun odotus on ohi. Suunnitelmien mukaan Ada &Ikwil muuttavat Kotkaan viikon päästä. Kasvattaja kysyi otanko Ikwilin kotiin ekana luovutuspäivänä 11.7. Sanoin että voi olla että tulen jo heille torstaina 10.7 ja pidän Ikin sylissä kunnes kello lyö 00.00 ja silloin kävelen Ikin kaa ulos heidän portista.

En ihan muista mitä kaikkea mun piti tehdä niin kauan kun Ada on kasvattajan luona. Adan tekemä lista oli tosi pitkä. Tekemättä on ainakin keittiön ja olohuoneen ikkunoitten (oikeasti vain karmien) maalaus, jota olen siirtänyt ensi kesään ja terassin pesu ja öljyäminen (?).Olen omasta mielestäni ollut kuitenkin aika ahkera "kesän" aikana. Sitten kun saan koirani kotiin aion ottaa iisimmin ja nauttia. Ada on varmasti siitäkin ikionnellinen kun mamma ei lähde minnekään vaan on kotina rapsuttelemassa häntä. Ada huokailee varmaan ja lähtee nukkumaan sängylle tai sitten hän kaivaa kuopan ja käy nukkumaan meidän takapihalle.